Klaidos, kurias darote pirkdamos prekes internetu

Klaidos, kurias darote pirkdamos prekes internetu

Šiais laikais apsipirkimas internetu tapo neatsiejama mūsų dalis – tai ne tik patogu, bet ir labai taupo mūsų laiką. Dabar ramiai gurkšnojant kavą tiesiog namie ant sofos, galime sau įsigyti viską ko mums reikia ir kas patraukia mūsų dėmesį.

Bet ar visada džiaugiatės savo pirkiniais? Jei po šio klausimo susimąstėte, vadinasi tai turite žinoti. Šie keli punktai padidina jūsų tikimybę apsipirkimą internete paversti maloniu procesu, ne tik įsigyjant prekę, bet ir sulaukus Jūsų išsvajotos siuntos.

Klaidos, kurias darote pirkdamos prekes internetu:

1. Neįvertintas El. parduotuvės patikimumas.  Pamirštama pasidomėti atsiliepimais, ypatingai perkant pirmą kartą.

2. Nusiviliama prekės kokybe. Gauta prekė neatitiko nuotraukos, su kuria jūs susidomėjote, neatitiko aprašymo ir nuvylė kokybė. Tai labai dažnai pasitaikanti klaida. Kai perkate prekes visada rekomenduojama atkreipti dėmesį ar nuotraukos nėra šabloninės, netikėkite tobulu produktu už itin ženkliai sumažintą kainą.

3. Pamirštama pasižiūrėti dydį ir matmenis parašytus prie prekės. Tiek rūbai, tiek avalynė turi savo matmenis ir mes visi esame skirtingi, todėl būtent nurodyti matmenys padės išvengti nusivylimo. O jei nematote nurodytų matmenų, ar vis vien abejojate dėl dydžio, rekomenduojama pasitikslinti parašius laiškelį, dažnu atveju elektroninės parduotuvės atsako nedelsiant.

4. Pamačiau – perku.  Dažnai prekes perkate impulsyviai, negalvojant su kuo šią prekę derinsiu, o gal tokių jau yra mano spintoje, gavus prekę nusimenate, kad ši prekė tikrai ne Jums, o grąžinimas pasirodo negalimas. Visada verta peržiūrėti prekių grąžinimo taisykles.

Kartais kelios taisyklės, kurias taikote sau apsiperkant  internetu – padeda išvengti didelio nusivylimo.

Linkiu, kad Jūsų pirkiniai visada Jus džiugintų ir keltų tik geras emocijas.   Pagarbiai Edita, Step&Step

0
    0
    Prekių krepšelis
    Krepšelis tuščiasGrįžti į parduotuvę